Med over to millioner brukere og 20 års levetid er Trumf godt etablert i Norge. Likevel så NorgesGruppen et behov for å fornye merkevaren for å engasjere en yngre målgruppe og møte fremtidens behov.
– Gjennom innsikt og research fant vi ut at vi var nødt til å utvikle Trumf til å bli en tjeneste som den yngre målgruppen vil engasjere seg i og ha et forhold til. Jo da, penger og bonus vil alltid være viktig, men det må også finnes relevante tilbud og tjenester som blir et verktøy til å ta bedre valg i hverdagen, sier Bodil Ibrahim, produkteier for Trumf i NorgesGruppen.
– Trumf er en godt kjent merkevare her i Norge, men vi har slitt med å koble tjenestens funksjonalitet med merkevaren. Vi engasjerte NoA Ignite og Bold for å hjelpe oss med å gi merkevaren en oppdatert identitet og samtidig tenke på brukere med et enkelt mål; Spar Trumf-bonus på ting du trenger, bruk bonus på ting du vil ha, fortsetter Ibrahim.